Tuż przed premierą smartfonów Huawei nova marka otworzyła wyjątkowy, interaktywny sklep w Wiedniu
20 października, czyli na dzień przed wiedeńską premierą najnowszych smartfonów z serii Huawei nova, marka otworzyła w stolicy Austrii swój pierwszy flagowy sklep, w którym znajdzie się interaktywna strefa pozwalająca doświadczyć innowacyjnych rozwiązań smart home.
Huawei Flagship Store to 600 metrów kwadratowych powierzchni rozłożonej na 5 piętrach, gdzie konsumenci mogą doświadczać najnowszych produktów marki i dedykowanych im usług. W dniu uroczystego otwarcia na fanów Huawei czekały upominki i ekscytujący konkurs.
|
Najnowszy flagowy sklep Huawei w Wiedniu został zlokalizowany na najbardziej prestiżowej ulicy handlowej miasta – Kärntner Straße. Inspirowany naturą projekt wnętrza nawiązuje stylistyką do innych salonów w Europie, które charakteryzuje wysokiej klasy design. Wyjątkowy żyrandol przypominający wodospad wizualnie łączy dwa piętra, a rośliny we wnętrzu podkreślają wrażliwość marki na kwestie związane ze środowiskiem naturalnym. Na wszystkich gości wiedeńskiego Huawei Flagship Store czeka zespół 20 konsultantów posługujących się kilkunastoma językami, by udzielić im wsparcia i wszelkich informacji o produktach i ofertach marki.
Klienci mogą poznać i przetestować najnowsze produkty z portfolio Huawei – smartfony, laptopy, monitory, urządzenia audio i wearables, a także sprawdzić możliwości ich dopasowania do indywidualnych potrzeb. W interaktywnej części salonu klienci będą mogli odkryć możliwości zautomatyzowanego domu, m.in. inteligentnej kuchni i salonu, których bezproblemową obsługę umożliwia autorski system operacyjny Huawei HarmonyOS. W strefie serwisowej na klientów będą czekać atrakcyjne cykliczne oferty i promocje. Jeśli tylko części zamienne do urządzeń będą dostępne na miejscu, naprawy będą realizowane jeszcze tego samego dnia w sklepie. Naprawione urządzenia będą zwracane klientom po ich dokładnym wyczyszczeniu i dezynfekcji.
Flagowy sklep Huawei w Wiedniu to kolejne takie miejsce w Europie – wcześniej Huawei otworzył salony w Berlinie, Barcelonie, Madrycie, Paryżu i Londynie. Pierwszy, globalny Huawei Flagship Store został otwarty we wrześniu 2019 roku w Shenzhen. Huawei posiada też sklepy typu Huawei Experience Store – jest ich ponad 5 000 w skali świata, a jeden z nich zlokalizowany jest w Warszawie, w centrum handlowym Westfield Arkadia. Łączna liczba sklepów detalicznych i stref ekspozycyjnych Huawei na świecie to prawie 60 000.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|