JAK SPRAWIĆ, BY SKLEP PRZYNOSIŁ WIĘKSZE ZYSKI?


JAK SPRAWIĆ, BY SKLEP PRZYNOSIŁ WIĘKSZE ZYSKI?
2017-07-13
Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego Twój sklep nie przynosi oczekiwanych zysków... ... chciałbyś sprawić aby stał się bardziej atrakcyjny dla klienta albo Twoim celem jest podniesienie kwalifikacji swoich pracowników - idealnym rozwiązaniem będzie szkolenie u Shop Doctora, dr. Marka Borowińskiego, znanego specjalisty od visual merchandisingu i najsłynniejszego lekarza sklepów w Polsce.
Jak wygląda szkolenie?
Szkolenie odbywa się bezpośrednio u klienta i trwa jeden dzień. Jest podzielone na dwie części - teoretyczną oraz praktyczną. W czasie pierwszej części Shop Doctor tłumaczy, jak mózg konsumenta odbiera sklep. Na tym etapie kursu pokazuje sprzedawcom lub osobom, które są na szkoleniu sklep z perspektywy klienta. Zdradza co na niego działa, jak odbiera poszczególne bodźce, a także, na które półki klient zwraca szczególną uwagę. Z kolei praktyczne zajęcia obejmują przede wszystkim ćwiczenia układania towaru w sklepie. Dr Marek Borowiński pokaże, jak należy zrobić to w odpowiedni sposób, a następnie poprosi pracowników sklepu, aby ułożyli sami i wskaże co ewentualnie wymagałoby poprawienia. - 50% czasu to zajęcia z psychofizjologii widzenia, a drugie 50% to są warsztaty. A więc całe szkolenie to 8 godzin lekcyjnych, 4 moduły po 1,5 godziny każdy - podsumowuje Shop Doctor.
Co zyskuje właściciel sklepu?
Kurs daje załodze nowe kompetencje oraz wiedzę m.in. jak ułożyć produkty na półkach, tak aby zainteresowały odwiedzających sklep konsumentów. Co więcej, dzięki tego typu zabiegom zwiększą się zyski sklepu oraz sprzedaż z metra kwadratowego, nie tylko z regału, ale także z powierzchni. - Szkolenia z merchandisingu oraz visual merchandisingu, w których się specjalizuję, sprawiają, że pracownicy sklepu zyskują zupełnie nowe umiejętności aranżacji przestrzeni lokalu handlowego, tak że będzie ona odpowiednio oddziaływała na klienta, który poczuje się zrelaksowany i chętniej będzie taki sklep odwiedzał. Niektóre sklepy, które przeszły moją „rewolucję" zaczęły sprzedawać i o XX% więcej w krótkim czasie- zdradza dr Marek Borowiński.
Jak zmieni się sklep?
Obsługa będzie potrafiła ustawić nie tylko ekspozycje promocyjne, ale także produkty impulsowe, a wszystko po to, aby zwiększyć sprzedaż oraz sprawić, że sklep w odbiorze klienta będzie lepszy oraz przyjemniejszy. Dodatkowo dzięki wprowadzonym pod czujnym okiem Shop Doctora zmianom klienci częściej go odwiedzają i oceniają jako bardziej dla nich użyteczny.



Podsumowując - szkolenie pod okiem dra Marka Borowińskiego to większa ilość klientów, większa sprzedaż, a co za tym idzie, większe zyski.
Zgłoszenia sklepów przyjmowane są pod adresem mailowym: biuro@shopdoctor.pl
Dr Marek Borowiński, czyli Shop Doctor to specjalista w dziedzinie Visual Merchandisingu. Od ponad 16 lat szczególnym uznaniem cieszą się przeprowadzane przez niego audyty sklepów, dzięki którym poprawia ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Posiada także swój autorski program na YouTube - „Shop Doctor". Na jesieni rusza jego autorski program telewizyjny „Sklepowe rewolucje".



Nadesłał:

Naruszew

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl